torsdag 30 oktober 2008

Jag var faktiskt med i Expressen!


Jag har ju hittat bilden från Expressen som jag måste ståta med! Det är väl enda gången man är med i en kvällstidning. *nöjd*
Egentligen borde jag inte men jag googlade Larz-kristerz och nu sitter jag och läser lite. Jag blir skitförbannad när nån klagar på dem. Nåt helyllepucko sa att det var en skam att bystugebandet Larz-kristerz slog ut Date. Jag blir ju skitarg så klart, men sen tänker jag "Just det vilka var bäst och fick gå vidare va va VAAA?!?!?"
Vilka fick flest röster av folket och vilka fick bara BRA kritik av juryn??
Jo Larz-kristerz!!
Och så var det nån annan kokosnöt som sa att de driver med dansbandsmusiken, jag begriper inte var nöten fått den infon ifrån. Var det inte så här det såg ut när dansbandsmusiken föddes på 70-talet? VAAA???
Att släpa ut datorer fulla med extra gitarrer, köret och blås är väl inte att spela dansmusik? Då kan jag ju till och med JAG ta med mej laptopen, dra igång windows mediaplayer och mima till "Gyllene guldbruna ögon" och kalla mej för dansband.
Nej mer kärlek, stuff & Larz-Kristerz till folket!
Och till de överkänsliga musikkritikerna, ta ut gardinstången ur röven, hämta dansskorna och kom till Älvdalen och stuffa. HA LITE ROLIGT!!

0 kommentarer: