onsdag 8 oktober 2008

Städdagen!






Det blir väl inte så mycket städa som jag tänkt eftersom jag är utrustad med laptop, digitalkamera och INTERNET!


Men jag har i alla fall diskat och stoppat i en maskin med tvätt. Nästa uppdrag är att riva ur de äckliga sängkläderna och plocka upp massa skit som ligger på fel ställe, som tex en massa gammal reklam på micron.


Jag ordnade i alla fall med outfitbilder igår, både innan jag for till jobbet och så när jag kom hem på kvällen. De sista var nog de roligaste! Min lugg stod rätt upp och jag sprayade den lite, sen kom jag på att mmmm man kan tuppera det oxå. Så då gjorde jag det när Peter var på toa. När han kom ut igen stod jag utanför toadörren och härmade Miss Fine


- Mr Sheffield... (mycket nasalt)


Jag ska vara Fran Fine på Halloween tror jag, jag tycker själv att jag gör rösten himla bra.


Och Peter tyckte att jag var dödsrolig.




Efter jobbet igår var jag, AK, fia och Bettan och åt pizza på Pronto i Mora. Märkligt att stänga ett snabbmatställe och så knalla vidare till nästa. Men det var trevligt och vi träffade Micke K.




Idag har jag lyxat till min "frukost". Det blev en god macka med ost och skinka, två småkakor som mormor bakat, en egenbakad muffin och en stor telatte med vaniljsyrup och kanel.

0 kommentarer: