söndag 5 oktober 2008

Litet kalas

blev det. Det var 4 personer som kom men jag är glad att de dök upp.

Rebecka och Cilla kom först och åt av Lindas devils food chocolate raspberry cake, sen trillade svärmor in med en jätterar ljuslykta i orange som har lyst och tindrat hela kvällen.
AK min bästaste chef åkte de 4 milen från Mora efter jobbet för att födelsedagsfika med mej. Hon hade med sej en stickad mössa och vantar till mej, helt min stil. Jag brukar vara lite obekväm i mössa. Men den här gången hade jag till och med mössa inomhus. Eller jag kanske ska kalla den för basker, mer lik en basker än en mössa.
AK hade med sej ett underbart doftljus oxå. Jag har sniffat på det lite under kvällen men inte velat tända det än.
När brudisarna kom sa de
-Linda det luktar bubbelgum hemma hos dej. *ljuset*

Jag, Cilla och Rebecka åt plankstek och kollade på sex and the city, the movie. Det var härligt. Dex var oxå med och slickade oss på näsorna när det behövdes. Han tiggde chips oxå!
Men nu är jag ensam hemma, Peter har åkt till Avesta på spelning. Så nu kan jag njuta av en stunds nattsurfning som är bland det bästa jag vet.

0 kommentarer: