torsdag 23 oktober 2008

Tacos i morgon

Jag och Cilla tittade på Generation fett i går och åt vindruvor! Till och med Dexter åt vindruvor, fast man fick lov att dela dem åt honom annars fick han problem. Han låg på mattan och gnagde på en hel en lång stund. Men han spottade till och med ut kärnorna när han åt!!
Cilla kom på den ljusa idén att göra tacos i morgon kväll.Så det blir frökenbjudning hos mej, antar jag. Jag ska handla och Cilla ska bidra med köttfärs. Jag är singel och allena då eftersom Peter åker till Strängnäs redan i morgon bitti. Så det här är sista kvällen :-(
På söndag kväll ses vi väl igen. Jag tror inte vi hinner träffas nåt på lördagen, jo kanske lite efter Dansbandskampen är färdigsänd. Jag tror Larz-Kristerz kommer att utklassa alla andra!!

Jag har budat på ett par skor på tradera, de går ut i kväll kl 22.18 och just nu ligger de på 99 kr. Hoppas ingen annan vill ha dem för de är UNDERBARA!

I natt hade jag svårt att sova så jag läste Nemi istället. Den som inte läst Nemi har missat något, bättre seriealbum finns sannerligen inte. Både roligt och sorgligt och så är den ju så fint tecknad oxå. Jag vill vara som Nemi!

0 kommentarer: