lördag 4 oktober 2008

Väldressad

för en kort utekväll.
Jag, Rebecka och Cilla klädde och sminkade oss i evigheters evigheter för ca 1 1/4 timme på krogen. Smink och kläder blir ju liksom roligast.
Cilla hade klämt på sej pennkjolen jag köpte åt henne, hon som hatar kjol men hon var snygg som aldrig förr.
Jag slet hårt med underkjol och den nya h&m-klänningen som var ett helvet att få tag på. Men så här i efterhand så är den värd alla tårar och de små pengar den kostade.
Jag kände mej jäkligt dressad när jag tittade mej omkring på café. Hur roligt är det egentligen med ett rövlång linne och ett par tights.
Och hur ser killarna ut sen då?? Gud hjälpe mej, jag såg en kille med någon form av skitful mössa. Bara liksom en jävla tub dragen över skallen. Inget uppvik i pannan och till råga på allt så var den randig. Jag bara frågar, hoppas såna killar på ragg på krogen?

1 kommentarer:

Anonym sa...

Nöemäm vilken brutta! (Hittade hit via systrans blogg såklart.)Förstår att det var en aaaningens skillnad mellan dig och de allerstädes närvarande tightsen jaa. Å du, det är lika bra att du vänjer dig med tubarna på skallen för jag tycker jag ser dem överallt, nya "coola" grejen... Appropå nånting helt annat så är Toria överlycklig över sina scrapgrejor och pysslar stenhårt. När kommer du och hälsar på mig i scraprummet då? Skulle vara kul att leka tillsammans ;) *novell* En sista sak bara, Grattis! Kram :D