lördag 25 oktober 2008

Nu har jag haft bjudning

Gänget har varit här och ätit tacos, det var himla trevligt! Och GOTT!! Det var som porr banne mej. Hur kan något som luktar så äckligt som tacokrydda smaka så himmelskt??

Snart om typ 10 timmar så åker jag och Beccs (och halva älvdalen) till Strängnäs och hejjar på Larz-kristerz. Jag hoppas verkligen att alla som har möjlighet ringer och röstar på dem. Då blir jag nog dansbandsänka på riktigt.

Jag har provkört min bil i dag, eller den är inte min än men på måndag. Sväris ska ner och kolla på den men han trodde redan per telefon att den var helt ok. Jag tyckte att den var jättejättebra.
Peter som jag jobbat med tidigare har kollat över den lite snabbt i dag och han tyckte att den verkade bra. Han var lite fundersam över kopplingen, den tog så långt ner. Men jag ringde svärfar och han talade om att det skulle vara så. Det var till och med bra.
Jag bara längtar nu...

Alltid när jag inte har datorn till hands så kommer jag på massor med saker att blogga roligt om men nu när jag sitter här blir skallen helt blank. Det blir mest sull om sånt jag gjort eller tänker göra och hur roligt blir det i längden.
Jag kan i och för sej berätta att min chef AK hade köpt äppelknyten med sej till jobbet. Och hur gott var inte det när man ätit lunch.
Det har kommit en ny bok om muffins på posten, den ska jag läsa när jag kommer hem från Strängnäs. Jag är ju så baksugen (det är ett ord som låter konstigt), jag vill göra små små underbara muffins med jättefin frosting och små underbara dekorationer.

Nu tror jag att jag ska söka på circus freaks på google! Jag är så sugen på svartvita bilder med feta och tatuerade damer prydda med en liten mustasch.

Boktips: Bröderna Benzinis spektakulära cirkusshow av Sara Gruen.
Helt underbar och spännande! Läs den!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mums för tacos, eller burritos rättare sagt!

Uno Gordon sa...

Hallon ollon! Vad kostar skivorna? Vill absolut ha en "Stuffparty 3" i min ägo. Det är ju hårdvaluta. Och hur kungliga var inte grabbarna då? Helt fucking överlägsna! Och vilka kostymer! Vem har sytt dem? Som hockeysupporter till Timrå blir jag rörd till tårar av nostalgi över denna vackra klädkollektion. Mera Larz-Kristerz åt folket!!!!

vifsla sa...

hej uno gordon..
Visst var pojkarna underbara! Vi var där och det var fantastiskt.
Stuffparty 3 kostar 150 kr (+frakt om den ska skickas). Den finns nog att beställa på hemsidan www.larzkristerz.com
Kläderna sys av Harriet Sålder här i Älvdalen och Peter Larsson (sång och kompgitarr) har designat dem.