torsdag 9 oktober 2008

Lite pigg..

Jag vaknade med Peter i morse 05:50 och sen dess har jag varit vaken. Det var väl mest suget efter en kaviarmacka som slet mej ur sängen. Och det blev inte bara en utan två kaviarmackor och en kopp te. Det är smaskigt med äpple/russin/kanelte med mjölk när det är regnigt ute.
Nu har jag suttit vid datorn i pass en timme och tror faktiskt att jag ska ge mej ut med stavarna lite, fast det regnar. Jag har laddat ner "de norrbottniska satansverserna" som jag tänkte proppa in i mp3an. Det är ju skönt att ha något att vila öronen mot.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Så det regnar hos er med idag. Jag tänkte oxå att jag skulle ut och gå men jag skiter nog i det. Jag ska tvätta och plocka saker istället. Jag funderar på om jag ska åka till Älvdalen på söndag, fast jag har inte bestämmt mej än men jag hör av mej isf. Ha det gôtt! kram

Anonym sa...

Värst va pigg du är då... har nyss varit ute med pojken, regnade inte ett smack:)