fredag 17 oktober 2008

Trött efter jobbet

Enda arbetsdagen den här veckan och jag blev jättetrött. Jag skulle ha svängt in till Karin på en kopp kaffe (nästan enda stället i hela världen där jag dricker kaffe) men hon hade dragit på hockey istället.

Jag och peggan vrålade hemöver till Peter som var fullt upptagen med en smaskig lasagne. Men jag slank in i mysdressen, en blommig tunika och strumbrallor som på bilden nedan och så ner till Handlarn (bästaste affären) och hyrde två filmen (horton och Irene Huss) köpte lantchips och en cola.

Nu ska vi äta middag och sen chips, det här kan ju vara sista helgen på jag vet inte hur länge som Peter är hemma. Nästa helg är det ju dags för Dansbandskampen för Peters del och sen vet man ju inte hur länge de får hänga med. Och det innebär ju ensamma helger för mej.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du borde baka morotsmuffins... Morotskaka= Gott, Morotsmuffins ala Linda= Ännu godare!