tisdag 7 oktober 2008

Sömntutan Linda

Oj vad hon har sovit! Hon som skulle gå upp klockan 8 för att stoppa tvättmaskinen full.
Peters JÄVLA klockradio började yla klockan 0530 men fucking Måns Zelmerlöv. Då ville jag kräkas, men det gjorde jag inte utan gick upp och pissade istället. När jag kom tillbaka från toan skrek Zelmerlöv fortfarande.
När Peter bestämde sej för att stiga upp blev det åtminstone tyst. Och då slocknade jag, tack och lov för det.
Igår var jag och gymmade (eller fumlade kanske man ska kalla det), det går faktiskt bättre och bättre för varje gång. I går gick kvarten på crosstrainern lite fortare än förra gången och jag brände 7 kalorier mer än sist.
Jag blev inte så förbannad när jag höll på med DEN JÄVLA PILATESBOLLEN, bara lite. Men jag gjorde mitt varv, jag ska egentligen göra två och sen tog jag bilen och dundrade hemöver.
Jag provkörde Bettans ford för eventuellt köp. Den går bra och så men jag hittade en ford mondeo kombi på blocket som var 2000 kr billigare. Tål att funderas på!
I kväll efter jobbet ska jag och mina burgarstekarkollegor ut och äta pizza! Det är 100 år sen jag åt pizza tror jag. Här i Älvdalen äter jag ingen för det är så klent. URK!
Nu är det frukost, kläder och sen jobbet som gäller!

0 kommentarer: