torsdag 4 december 2008

Att ha väska

Olydiga väskor
Jag funderar på om jag ska köpa en tygväska att ta med när jag handlar. Våran påslåda svämmar över hela tiden. Det känns jäkligt onödigt att köpa kasse varje gång jag handlar. Värst är det när jag handlar smink och kläder. Då kommer jag alltid hem med en miljon små kassar som man inte kan använda till annat än ögonskugga och örhängen.
Hade det inte varit bättre att ha en snygg shoppingkasse??

Rolig, mönstrad och billig från Bluebox.se


Oxå rar väska från Bluebox.se, design Camilla Martelius

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får den stora väskan plats i den lilla väskan? Då är det ju perfekt för dig!
Önska dig av mammsen i julklapp.

vifsla sa...

Jag har ingen aning, det var nog mest den stora väskan jag fokuserade på.
Ja mamma kräver ju faktiskt en önskelista fast jag snart är 30.