fredag 5 december 2008

Peter har åkt...

Peter var i Sälen på HC i går och spelade med Larz-Kristerz. Han kom nog hem vid 4 i morse och kl 7 åkte han till Strängnäs.
Jag hoppas på en liten "dansbandssemster" sen, för det här är intensivt.
Men samtidigt så är det ingen mer än jag just som stökar till hemma.

Jag har jobbat i dag, supertrött och eländig. Men det gick och jag tog mej igenom dagen. Efter jobbet var jag till Kappahl och hämtade ut byxor åt min svärmor. När jag lämnade dem blev vi att prata om företagande. Jag när ju våta drömmar om ett eget café med hembakt och latte. Svärmor gav som förslag att jag kanske skulle fråga på Skansen om jag kunde få vara med och driva deras sommarcafé. Det hade ju varit roligt att prova, för att känna hur det känns.
Tänk bara att kunna sälja sina egna bakverk!!
Jag hade haft chansen att framställa mina egna "Larz-Kristerz-Muffins" :-)

Nu ska jag skrapa upp röran i lägenheten så jag slipper skämmas i morgon när vi ska ha "Dansbandsfika".

2 kommentarer:

Lilly Lee sa...

Heja Larz Kristerz! Kul att de gick vidare igen! De är underbara! Vi ringde massor ;-)

vifsla sa...

Lilly Lee: Vad bra! Jag röstade som en galning men det var svårt att komma fram emellanåt.
Jag fattar inte att de tar sej framåt så snabbt!
Tack för att ni röstar.