söndag 7 december 2008

Larz-Kristers fortsatta segertåg..

De tog sej vidare, tänk att de har chansen att bli Sveriges bästa dansband. Till helgen ska jag ner, jag har mailat Bälter och bokat. Så nu måste jag boka klipptid hos Maria och köpa strumpor. Och så måste jag fundera över vad jag ska ha på mej, lämna gärna ett förslag. Det kanske är dags att lära sej göra victory rolls..
Det är ju roligare att sticka ut.
Peter hade pratat med Anna M i juryn i kväll, hon hade frågat honom hur han levde livet, om han var tillsammans med någon. Han hade sagt att han var ihop med mej, rockabillytjejen. Och jo då nog hade Anna sett mej, hon tyckte att jag var jättehäftig. Sånt är roligt att höra!!

Vi har haft Dansbandsbjudning här i kväll. Alla fick ta mej sej fika och det hade de gjort. Rebecka hade gjort de finaste lussebullar jag sett, Kicki hade gjort kladdkaksmuffins och Cilla hade bjudit till och gjort biskiver!!
Jag gjorde ett försök med hallon/chokladmuffin, men fast jag hade i så mycket hallon så försvann de bara i muffinsen. Inte det bästa jag gjort.
Men nu har jag köket fullt av fikabröd.

I morgon kanske AK kommer hit med barnen för att bada i Älvdalens simhall. Sen på kvällen kommer mamma och pappa för vi ska gå på bio. Peter var lite ledsen att han inte är hemma. Han ville så gärna träffa Mamma Anka och Pappa Lasso, han tycker om sina svärisar.

4 kommentarer:

rubbad sa...

Yeey! De gick vidare! Jag, Conny och katten jublade. :)

Klart Anna M sa det. Du ÄR ju jättehäftig. Stating the obvious!

vifsla sa...

Vi skrek här oxå, hunden dexter blev rädd och hunden bajsan sov vidare. Bajsan kissade på en matta oxå!

Lillgull sa...

Ja! Det är faktiskt otroligt att de hänger kvar, trotts Scotts sångarens flörtiga kamera blickar. Lars kristerz e ju bäst!
Jag tycker att du ska ha cirkel kjol/klänning så att du verkligen kan svänga runt och snurra!! Matcha t ex med en halterneck topp och bh - för det håller upp bysten stadigt och bra när man skumpar runt på dansgolvet

vifsla sa...

Lillgull: Jo jag tror att det blir min hm-klänning. Annars har jag en kjol från indiska som jag köpt på tradera. Det är en riktig cirkelkjol men den ser lite töntig ut med min underkjol eftersom underkjolen är ganska kort.
Sicka bekymmer!!