torsdag 25 december 2008

Efter en lång helg


Jag har ju varit på Dansbandskampen under helgen, på måndags morgon for jag till Stockholm med jobbet. Jag kom åter på tisdagen och i går var det julafton. Det har varit hektiskt och jag har inte julat så mycket i år. Inte ens julkort har det blivit, men jag tror inte att någon sörjde. Jag ska göra allt dubbelt så mycket nästa år. :-)
Jag har massor massor med bilder att ladda upp, till och med en liten film.
Det finns inte så mycket att orda om, det är bättre att ni bara tittar på bilderna.
Och till Anna O, din sambo sitter på min kyl och ler glatt åt mej. Min egen ligger i sängen med magsjuka!

3 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Kram och ja, god Jul då!

Krama om kräkset1

rubbad sa...

Muaha, det var väl mitt julgodis som slog ut Peter! Hälsa honom att jag vill se hans batch av julbilder btw.

Det var i alla fall superrolig att se dig, hoppas julklappen kommer till användning. Själv ska jag nog ge mig på att sticka Gotlandsvantarna så snart jag inte har något annat projekt på gång. :) Puss!

vifsla sa...

Kanel: Jag har kramat kräkset massor!

Syrran: Fast jag tror att det var mormors räkstuvning som stod framme i värmen som knockade honom fullkomligt.
Bara jag har en stillsam dag då lägenheten är städad så ska jag prova att göra blommor. Det ser jävligt lätt ut vilket innebär att det kommer att vara skitsvårt och jag kommer att få miljoner gråa hår.