måndag 29 december 2008

Hård dag i Borlänge

Jag har kutat i Kupolen halva dagen, inte så spännande. Jag blev lite yr i skallen och kände mej trängd, det var så himla mycket folk. Det var tydligen fler som tänkt som jag, "ähh det är måndag, de flesta jobbar nog nu. Jag ska passa på att shoppa i folktomma butiker"
Jag kom i alla fall hem med kalsonger åt Peter, strumpor åt Peter, en film åt Peter, lite smink åt mej själv, tårtpapper, metallformar att göra mazariner i och en väldig massa chips till nyårsafton.
Till råga på allt så har jag glömt den nya dyra ögonskuggan i bilen...

2 kommentarer:

Lilly Lee sa...

Hejhej!

Vill bara gratulera till vinsten av DBK! Bästa bandet vann helt klart!

Vi ska försöka att se dem nån gång i framtiden, men har inte hittat nån längre lista på turneplan ;-) så har inte sett att de åker till västkusten nåt än =P Men kommer de i närheten blir det absolut att åka dit!

Hoppas julen var härlig!

Lilly Lee sa...

hej igen! Tack för tipset! Jag hade för mig att det var utsålt till det enda stället i närheten, men det var det ju inte! Så vi får se, nu blir det kanske av! Ha det gott!