söndag 7 december 2008

Tänk att tradera är så kul

och att det ger mej sån panik!
Jag skulle ge mej av och simma idag men kom ur sängen efter 13 och jag har fortfarande pyjamas på mej.
Men det är skönt med söndag och föräldrarna kommer snart.
Istället för att göra något vettigt satte jag mej framför tradera och nu har jag hittat en klänning som passar och en kjol som nästan passar.
Hoppas bara att de inte blir för dyra men det vet jag att de kommer att bli, ändå sitter jag här och hoppas!
I morgon kl 08.30 kommer Larz-Kristerz att vara med i Rix FM och MorgonZoo. Det är bara att slå på radion och lyssna!

4 kommentarer:

rubbad sa...

Kolla syrran, här är de i all sin prakt:
http://www.rixfm.com/index.php?specialcontent=galleries&id=1069

Det var även en notis om deras kommande skiva i dagens Metro! :)

Anonym sa...

Man ska trycka ner nosen i kisset och bajset de små söta liven placerar inomhus. Elakt men effektivt, precis som jag.

Kanelbullen sa...

Näää Madde, inte då!!!

I dag står det inte så mycket i tidningen. Mest reklam och sån skit ocg att en viss hr Holmström ska hoppa av politiken. Vem orkar bry sig.

Lyssnade på webbwn i morse och måste säga att din man kan då verkligen föra sig i pressen. Så jäkla bra han är.

Ha det bäst, kramen!

vifsla sa...

Syrran och Kanelen: De var jättebra och Peter, han kan snacka han. Stilig är han oxå!

Madde: Ja snart så. Men vi torkar ett tag till och hoppas att det blir bättre.