onsdag 10 december 2008

Det är typiskt att jag är pank..

I dag har jag varit på Mora (trodde att jag skulle jobba men det skulle jag inte). Givetvis så är jag tämligen pank och hittade direkt
1. ett par pösjeans på Stil 599.50 kr
2. en klänning som säkert passar med rätt bh på h&m för 349 kr
3. En skithäftig grön/turkos tunika/klänning på Lindex för 299 kr
4. Världens finaste korsett på Underverket för 1099 kr.

Som tur är så har jag snart ett present kort på 1100 kr på Underverket så jag har lagt undan korsetten. Jag blev helt fantastiskt kurvig och pushad, det var nästan så tårarna kom. Men jag bestämde mej snabbt, så nu finns den på underverket i mitt namn.
Och om 600 kr är den min!!

Den finns på bravissimo.com oxå. Jag är ju inte lika nätt och smärt som modellen men den funkar på mej oxå...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det underbart med Underverket.
Och man ska aldrig shoppa när man inte har pengar. Man blir så besviken då.

Anonym sa...

Åh vad fin den är! *aaaaavundsjuk* ;)