tisdag 23 december 2008

Larz-Kristerz är Sveriges bästa dansband!!

Jag är skittrött och orkar egentligen inte skriva nåt alls. Peter är äntligen på väg hem från Umeå, vi ska fira jul med mamma och pappa i morgon. Det är inte klokt vad jag längtar efter lite vanligt liv.
Det är skönt att DBK är över så livet kanske kan knalla på lite som vanligt igen. Även om det aldrig blir som det var innan. Men jag hoppas att det är en god förändring.
Larz-Kristerz tog alltså hem hela tävlingen och det är nästan inte klokt. Nu är min sambo kändis på riktigt.
Och en liten promenad på juldagen kommer att vara helt uteslutet....ni kan ju gissa varför!

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Ja du, tänk vad dom är bäst. Jag förstår att vi nog inte hinner ses i jul, men du kan väl krama honom från oss. Kram på dig själv också och en riktigt LUGN OCH GOD JUL!

VI PÅ ÅSEN sa...

Man vill bara krama dem allihop och vi är SÅ stolta över killarna :-)

GOD JUL!