lördag 24 januari 2009

Alfapet med Cilla

Vilken shoppingdag! En stickad långtröja för 80 kr, en långskjorta för 40 kr, en hjärtformad handväska för 219 kr! Det var super! Jag har nästan svårt att komma på vad jag ska ha på mej i morgon på discobowlingen. Men handväskan ska med.
Vi ska ju bowla i morgon, nästan lite obehagligt att åka till Orsa igen. Jag har inte varit ut i Orsa sen Sundsvall brann, eller i alla fall sen min möhippa. Då bowlade vi och jag blev jättejättefull. Men det var då och i morgon ska jag vara nykter och vara chaufför.

Jag har bakat och haft främmande i kväll. Cilla, David och Rebecka har hälsat på mej. Vi fikade lite, men muffinsen var inte klara trots att de varit i ugnen i en halvtimme. Min ugn suger!
Rebecka var trött så hon och David kilade hem tidigt. Jag och Cilla firade fredagskvällen med ett alfapetparti!

0 kommentarer: