måndag 26 januari 2009

Sista tröjan

på tradera går ut om ca 2 timmar, http://www.tradera.com/Larz-Kristerz-fanclub-t-shirt-strl-M-auktion_82613979
Så det är bara att passa på.

I dag är det helt klart meningen att jag ska städa, sen är det fika och bio i Mora. Jag ska ta bussen dit, det var längesen. Men det är för att jag ska kunna åka med Peter hem sen. Det blir ju lite löjligt att sitta i två bilar.
Vi bowlade i lördags, jag, Cilla, Rebecka, David, Ina och Johan. Det fick bli på två banor eftersom vi var så många. Jag var chaufför och klämde glatt in alla 6 i D&Rs nya saab. David spelade nostalgimusik och i drömmen var jag tillbaka i en fulgul amazon vid namn Sture.
Det var kul att bowla och tydligen väldigt längesen för jag har träningsvärk i röven så här två dagar efteråt.
Efter bowlingen for vi på Ica Maxi och köpte chips sen bar det av hem över. Hos D&R hade Ina och Johan danslektion för D&R. David ska lära sej bugga!! Det var underhållande. Mer flams än dans faktiskt.
Sen blev jag mer chaufför, åt Cillas kompisar. Men de skulle bara till fyrklövern så det var snabbt avklarat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du talade om att du har en tröja ute igen. Hoppas på tur den här gången. :)

vifsla sa...

Ja hoppas hoppas!