tisdag 13 januari 2009

Svar till anonym

Så här skrev "anonym" i min blogg
Anonym sa...
Tycker du inte att det är fel att sälja en tröja som Älvdalens kommun sponsrat dig med för att heja fram killarna i Larz Kristerz?
den 13 januari 2009

Nej jag tycker att jag gör precis som jag vill med en gratis t-shirt. Jag har jobbat massor massor av timmar med bokning av bussplatser, hotell och mat för Larz-Kristerz fanclub i och med resorna till Strängnäs. I två veckor gick det flera timmar varje dag till att bara sitta framför dator och telefon och jobba med det här. Jag fick inget betalt för det. Nu väljer jag att sälja en tröja för jag tycker att jag är värd den slanten.
Vad vill du att jag ska göra med tröjan annars, lämna tillbaka den till kommunen?
Dessutom är jag pga Larz-Kristerz framgångar "sambolös", jag får därför ta hand om hela arbetsbördan här hemma eftersom Peter varken orkar eller har tid. Alltså jobbar även jag för Larz-Kristerz framgångar.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Fasiken vad pinsamt, har folk inget annat att bry sig om än att muttra anonymt över vad folk gör med sina saker?! Pinsamt! kommentaren skaffa ett liv verkar vara på sin plats! Helt rätt Linda, d är bar å åk! :-)

vifsla sa...

Nej jag vet. Vem har inte slängt nåt man fått (blivit sponsrad med) av sin mamma?
Hur som helst så betalar jag komunalskatt och har antagligen betalat den tröjan själv.

Kanelbullen sa...

Bra rutet och den dära anonym får då inte inte plats i nåt handbage till marocko. Jo kanske... vi lämna kvar människan där.(Detta var ett skämt)

Kramen!!!

rubbad sa...

PFFFT! Det var det dummaste jag hört! Har folk inte viktigare saker att ifrågasätta? Det är synd om människorna. :P

rubbad sa...

Förresten var det annons i Metro idag om att Larz Kristerz spelar på Viking Line. Blev lite sugen på att åka på kryssning för en gång skull, det brukar ju annars förknippas med stark ångest för mig. Synd att det var mitt i veckan, men jag kanske tar mig en minisemester! ;P

vifsla sa...

Kanelbullen: Du har helt rätt, men man kan ju ta en sväng om typ Grönland oxå.

Syrran: Jo de ska visst spela på båt den 18 feb och den 29 mars. Fast nu vet jag inte på vilken båt vilket datum.
Själv ser jag gröna ångesttomtar bara jag tänker på fucking Cinderella. Jag och Cilla har försökt boka den 29 mars men det var fullt, bara 4000krs-hytter kvar.

Anonym sa...

Man får väl göra va fan man vill med sina tröjor?!

vifsla sa...

Cilla: Ja det tänkte då jag göra.

Anonym sa...

men snälla vem är inte sambolös, ni har inte barn iaf...hur många som helst här uppe som är sambolösa när karlarna åker till norge big deal!! tröjan va ju lite speciell för att den endast var för dem som följt på bussen och inga andra, det var en soical grej...trodde inte du av alla bara gjorde dig av med den så där...

/ L-K fan som inte är tillsalu!!

Anonym sa...

Tröjorna är INTE unika på nåt sätt. Sorry to say! De finns till salu på www.ginza.se t.ex. Kram o hej på er!

Anonym sa...

jo dem e ju de för de som fansen på bussen till strängnäs hade var unika i sitt slag, dem ser inte ut exakt så, som de på ginza gör

L-K fan

Anonym sa...

va är de för spec. med tröjorna? Man får väl göra vad man vill med den man har?

Anonym sa...

*öööö....hrm....läser tjaffset en gång till. Drar på smilbanden ,fnissar å skakar på huvudet åt anonym.*

Det är ju inte konstigt att det finns krig här i världen...egentligen.

Funderar på om jag ska lägga ett bud*S*

Vi har ju iofs en t-shirt som sambon har fått med gitarristen...hmmm...undrar om den kan vara värd nåt???

*ler girigt*