söndag 4 januari 2009

Bloggförändringar

Jag har grejat lite med bloggen men nu ser den trång och plottrig ut. Jag kanske ska göra allt vitt istället.

Natten ägnade jag åt scrap, gräla med folk på familjeliv och sen somna till filmen "Juno". Jag tror att Peter flyttade lite på mej när han kom hem.

Jag har inte tvättat håret på 3 dagar nu och jag måste säga att det börjar bli spännande. Det har förvandlats till en tjock hårboll. Inte har jag borstat det heller. Jag börjar förstå hur det är att ha dreads. Jag lovar att nåt litet djur hade kunnat flytta in i pälsen utan att jag märkte det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den här nya designen är mkt bättre än den förra!!

Anonym sa...

Gräl med folk på familjeliv känner jag vill väl... Det är inte så svårt att få igång heller. Inte så undra på heller när hela sidan är fylld med präktigt folk...

vifsla sa...

Anna: Det räcker med att säga att kaustiksoda är en bra propplösare på familjeliv så är grälet igång. Man får heller inte tycka att lösa hundar är ok och tycker man att NEGERBOLL är ett fint ord då blir man nästan utkastad. Dessutom måste man tycka att ordet snippa är ett fint och praktiskt ord.