onsdag 28 januari 2009

Jag har blivit utmanad av Carola H
4 favorit program
1. Dokumentärer om feta alt handikappade. Helst ska det vara brittiskt eller amerikanskt.
2. Sex and the city
3. Mannen som kunde tala med hundar
4. Outsiders

4 Saker jag gjorde igår
1. Umgicks med Carola
2. Tog hand om Bella
3. Gjorde rent badrummet
4. Hjälpte Peter att hämta den satans framkallningsutrustningen.

4 Saker jag ser fram emot
1. Åka till Stockholm med Cilla
2. Skotertur med Peter
3. Att Peter ska få semester från jobb och Larz-Kristerz så vi kan åka hoj.
4. Våran utomrikiska semester i september.

4 Favoritrestauranger
1. Church street saloon i Gävle
2. Thaikiosken här utanför, noknois thai takeaway
3. Vi på hörnet
4. Den lilla glasserveringen i gamla stan där de gjorde egna strutar.

4 Saker på önskelistan
1. Nya tapeter
2. Ett heltidsjobb
3. En säng
4. En fantastisk 50talsklänning

Jag utmanar alla de som läser min blogg!!
Gör "testet", länka till min blogg i din blogg och skriv ett inlägg i min gästbok så kan du vinna cd´n Stuffparty 2 med Larz-Kristerz.

0 kommentarer: