onsdag 21 januari 2009

Jag ska invänta lite lön vid midnatt sen ska jag boka tågbiljetter åt mej och Cilla! Det ska bli så spännande att komma iväg.
På fredag skulle jag egentligen till Borlänge och träffa Carola men nu är hon sjuk så jag blir nog hemma.
Lördagskvällen bjuder nog på bowling, jag, Cilla, Rebecka och David kanske ska rulla klot (och möjligtvis hatt) Jag har inte bowlat på år och dar, eller i alla fall sen september 2007. Då var jag iväg med Maggan och Magnus. De skrattade åt min "tant-bowlar-stil".
Peter hade som förslag att vi skulle ta motorcykeln och åka till Furuvik och den årliga countryfestivalen, först avböjde jag men nu har jag ändrat mej. Jag har ju aldrig sett nåt sånt, kan bli spännande. Dessutom får jag åka motorcykel och antagligen äta både pizza och glass. (ja jag mäter mina resmål i mat)

0 kommentarer: