måndag 5 januari 2009

Peter gav sej av

Han ska spela i Ekshärad i kväll och på nån Birka-båt i morgon. Jag skulle egentligen åka båt men min chefs dotter ville åka så jag stannade hemma så A-K och hennes dotter kunde åka istället. Mao så ska jag vara hemma och jobba.

Det är städdags i lägenheten igen. Det är sannerligen damm, disk och dun överallt.
Mina nya duntofflor dunar av sej, men de är sköna som tusan.
Det finns 7000 kg tvätt att ta reda och på lika mycket disk. Eftersom jag är ensam hemma några dagar så tänkte jag ta reda på allt sånt så jag kan sitta i soffan på kvällarna och dega.
Jag har några nya filmer på G och så tänkte jag göra smaskig pasta med ostochbaconsås.

I kväll kommer Bajsan oxå, C ska jobba och behöver hundvakt och det klart att man ställer upp :-)

Så summan blir väl att jag och Bajsan ska ha tjejkväll här.

1 kommentarer:

Anonym sa...

va ärligt att du fick en bra LasseWupplevelse =)

hoppas du har en fin kväll!

kram!