söndag 18 januari 2009

Vad jag saknar dej

Kan du inte komma hem nu? Jag vill att du ska vara här hos mej så jag får pilla i bästa myspälsen och krama dej.

I natt vill jag verkligen inte att du ska vara i Brålanda. Sängen är tom och det är kallt, inga raggsockor i världen kan ersätta dej. Ingen alls i hela världen kan ersätta dej.

Du är ju mitt hjärtas geléhallon, jag längtar så. Efter pussar i nacken och pussar på näsan och pussar på axeln och pussar på kinderna längtar jag.

Om du var hemma så skulle jag läsa högt ur Jerry Williamsboken för dej och jag skulle köpa apelsiner och ge dej färskpressad juice. Jag skulle göra köttbullar och potatismos och låta dej välja hyrfilm att titta på till maten. Sängen skulle jag bädda med det mjuka lakanet och jag skulle krama dej halva natten.

Kom hem och kittla mej eller knuffa mej ur sängen, vad du vill bara du kommer hem nån gång.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Va vackert blev riktigt rörd, vilken poet du är, en riktig kärleksförklaring! Fuck Brålanda!! Kram

Kanelbullen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kanelbullen sa...

Jo att det var jag som skapade det förra inlägget och att det blev så "dravvligt". Ville bara skicka en kram!

Anonym sa...

De e kärlek de!

Anonym sa...

Mmm denna vackra kärleken...

Kram på er

Anonym sa...

Qvinta blev skjuten under jakt när hon ståndade en älg, kulan kom uppi en kvist och ändrade riktning så den träffade henne och hon fick lov att avlivas direkt....så är det... Jag känner mej helt tom just nu, vet inte riktigt hur jag ska orka med allt elände. Men jag hoppas att saker och ting blir till det bättre snart även om inte Qvinta kommer hem nå mer. Det tar på krafterna att livet är så jävla jobbigt ibland. Kram

Anonym sa...

va fint du skriver om kärleken.

Anonym sa...

Så fint, blir alldeles rörd!