fredag 13 mars 2009

Bella på hundkurs

I går var jag och Bella på hundkurs. Det gick helt ok, hon lärde sej nästan hur man går i koppel och så slutade hon skälla på de andra hundarna efter bara en liten stund. Hon var lite rädd för kursledaren, en schäfer och kursdeltagare men det gick ganska bra till slut det med. Det sista vi gjorde var "hopp och lek", Bella var lite blyg först men sen tog leklusten över och hon sprang först med två små vallhundar, en schäfer och en storpudel efter sej. Det var roligt.
Jag hade köttbullar i fickorna och blev ganska populär bland de andra hundarna. Helt plötsligt satt det en liten vovve framför mej och praktiskt taget talade om för mej att
-Jag vet vad du har i fickan och jag VILL ha en.

Den fick en köttbulle, nästa gång hon kom tillbaka hade hon sin kompis med sej, den ville oxå ha köttbulle...

När vi gick till bilen var Bella lite hoppig och glad, hon klättrade in i skuffen och jag hann knappt sätta mej bakom ratten för ens hon sov.

Jag var till affären och kunde inte låta bli att köpa en ny body butter bara för att den luktar så himla gott. Den kommer från Body America och heter southern belle. Jag ska duscha, smörja in mej och ge ett utlåtande.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är den fin, jag älskar amelie, jag brukar ha soundtacket i min ipod om våren och drömma mig bort i solen.

Kram finaste du!