fredag 6 mars 2009

Inspiration

Jag har min blogglista som jag läser så ofta jag kan och hinner (utan att Peter lackar ur)
Alla har så fina hem och så fina kläder och fina barn och fina saker. Jag blir sååå avundsjuk! Det finaste jag kan skryta med är Peter men samtidigt så vill jag ha trägolv, skåpluckor i trä med öppningsklyka och en städad garderob där mina klänningar slipper trängas med kamerastativ, kartonger och blandat mojs.
Här är i alla fall några som har smak, stil och fina garderober!
Lillgull med snygga klänningar och pyttepyttesmå fötter!
Miriam Parkman är en äkta tant, helt underbart!
Betty Lou delar med sej av vintagefynd och lite frisyrtips
Underbara Clara vem har inte hört talas om henne!?!
Johanna med sitt underunderbara hem och fantastiska kläder
Sandra Beijer har en ljuvlig blogg med otroliga bilder och en underbar stilkänsla
Miss Wink visar så mycket pinupbilder att man nästan blir yr!
Lilly Lee bjuder alltid på bra musik

2 kommentarer:

skånskan sa...

Visst kan man vara avundsjuk - men man kan känna sig "rik" inombords utan saker. Förresten tyckte jag det såg väldigt mysigt ut hemma hos dig (att döma av bilderna du visat i bloggen)- just i min smak.

Anonym sa...

Du kan fel koll hos mej å! Jä har varken fin klä äl så men ett väldet fint hus! ;)