söndag 22 mars 2009

Jävla skitstövel!

Anonym sa...
Varför bli arg på Lindex val av kundgrupp. Lägg istället energi på att se över er kostcirkel. Snart kan ni dansa in på Lindex och köpa storlek 40. Större är inte bra att vara i deras butiker för där är så tight o plats.

Sånt här är jag så less på! Jag hatar människor som du, fegisar som gömmer sej bakom "anonym", som tror sej veta allt så bra och som bara måste "säga vad de tycker".
Såna som tror att allt blir bra om jag bara bantar lite grann.
Jag vill att vi överviktiga ska ha samma möjligheter som "normalviktiga", det måste börja någonstans och eftersom kläder ligger mej varmt om hjärtat så börjar jag där. Jag har ingen lust att banta för att göra något så enkelt som att köpa kläder. Om jag inte ens kan köpa kläder för att jag väger mer än genomsnittet, hur fan ska resten av livet då bli?
Så kom inte här och snacka om kostcirkel och viktnedgång för jag är så jävla less på sånt. JAG vet hur man bantar, jag bara skiter i det.
Om jag inte får vara mej själv då kan det lika gärna vara.
Jag tycker att du ska sluta läsa min blogg, du stör mej nåt så vansinnigt. Dina åsikter intresserar mej inte det minsta. Dessutom hoppas jag att du är steril för om såna som du får bli föräldrar så kommer mobbningen aldrig att försvinna.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fan vilken KORKAD anonym kloakråtta som skrev den där kommentaren!!! Kryp tillbaka från det hål du kom ifrån!
Linda...jag tycker du är skitsnygg!!!!!!!!!!! Den sista meningen i ditt inlägg är så jävla bra!!!

Anonym sa...

Idioter finns de gott om tydligen... Bra sagt iaf!

Anonym sa...

Bra skrivet!

vifsla sa...

Tack tack!

Anonym sa...

Korkad anal idiot.

Det måste ha varit den eg signaturen
åh åh jag glömde Elak jäkel.

Bara för att man inte hetsbantar som en tok , så ska man ändå kunna köpa kläder.