fredag 13 mars 2009

Tänk att det är helt makalöst!

Anonym sa...
Ja va säger jag. Jag har känt Micke så länge jag kan minnas. Vet precis hur han är och inte är. Känner honom mer än väl. Och bara för att jag försvarar en kille(inte hans handlingar) så betyder det inte att jag har sex med honom... men det kanske är det enda ni gör med killar vad vet jag... Tänk om man va 14 igen ändå... haha som ni ungefär.... //Maria
den 13 mars 2009 09:57
Anonym sa...
By the way... Jag kallade cilla för bortskämd snorunge, men jag menar att hon beter sig som en, alltid gjort. Nog om allt detta för mig.
den 13 mars 2009 09:59

Jag skiter fullkomligt i Micke Svensson, i min värld är han en stor röv vars existens inte kan berättigas på något sätt.
Han har gjort min kompis illa och jag var vansinnigt less på hela den soppan, jag bara önskade att hon skulle ta sitt förnuft till fånga och göra slut med det aset.
Du får göra precis vad du vill med honom, helst bara dra åt skogen. Låt Cilla vara ifred, hon förtjänar något mycket mycket bättre än det här.
Jag tror faktiskt inte ens att du pratat med henne. Du kanske skulle förolämpa henne face to face istället för att gömma dej bakom falskt namn i en blogg.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Torsdag den 19:e är jag ledig. Fast det är ett möte jag skulle vilja gå på i skolan 19:30 om särnas framtid. Ni kan ju följa med och höja statistiken på deltagare *haha* Sen är jag ledig torsdag den 26:e och då har jag än så länge inget inplanerat =) Gu va kul det hade varit om ni hade kunnat komma någon dag! Ni skulle varit här en hel vecka så jag får visa er hela byn!! Jag jobbar ju dagar ibland och slutar rätt tidigt så då hade det ju oxå passat som nu på måndag då slutar jag kl 14:00. Vi kan höras på telefon sen och planera lite! Kram