söndag 8 mars 2009

Men fy fan för folk

Min kamrat Cilla hade ett förjävligt förhållande med Micke. Cilla var ledsen mest hela tiden och vi omkring försökte trösta. Vad hon än gjorde så var det fel. Hon förlät hans misstag, ställde egna fullkomligt rimliga krav och ändå så bara svek han henne. När det äntligen (jag säger ÄNTLIGEN) tog slut så fortsatte han att skicka sms. Hon försökte glömma och han bara fortsatte att nöta på henne.
Mycket sånt här har hon tagit upp i sin blogg. Helst av allt så vill hon inte bli påmind men det blir hon ständigt.
Nu har det dykt upp nån fjortis i Cillas blogg, fjortisen kallar Cilla för "cpgris" och anklagar Cilla för att vara patetiskt. Och det är fan i mej det värsta jag hört.
Istället för att bara skita i Cilla och ägna sej fullt ut åt Micke så ger sej alltså denna människa på Cilla! Jag förstår inte alls men jag har en känsla av att denna Maria glatt knullar med Micke och tror att han är en "fin och underbar människa".
Jag vill hävda motsatsen! Antagligen så är denna Maria lika stor idiot som Micke och har antagligen inte mer begrip än en kantarell.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja va säger man... Denna tjej kommer nog för eller senare att upptäcka hon med vad han går för... Idioter finns det överallt. Både tjejer och killar tyvärr.

vifsla sa...

Jag hoppas att hon får sej en riktig näsbränna!

Anonym sa...

Ja va säger jag. Jag har känt Micke så länge jag kan minnas. Vet precis hur han är och inte är. Känner honom mer än väl. Och bara för att jag försvarar en kille(inte hans handlingar) så betyder det inte att jag har sex med honom... men det kanske är det enda ni gör med killar vad vet jag... Tänk om man va 14 igen ändå... haha som ni ungefär.... //Maria

Anonym sa...

By the way... Jag kallade cilla för bortskämd snorunge, men jag menar att hon beter sig som en, alltid gjort. Nog om allt detta för mig.