måndag 16 mars 2009

Vimmerby/Öland/Kalmar

Det är helgens planer. Jag ska ju följa med Larz-Kristerz till helgen och det hela var Sambo Deutgens idé så nu sitter jag här och nojjar lite över vad för kläder jag ska ha med mej.
Eftersom jag inte sjunger i bandet (inte deltar alls faktiskt) så kan jag inte ha på mej Larz-Kristrzdräkten, jag har en liten väska och därför får inte tyllkjolen plats. Jag vet inte hur många möjligheter jag har att byta om ostört.
Finns det ens en möjlighet att duscha???? Men det måste det finnas annars gråter jag stora tårar, luggen måste vattnas annars kommer jag att se ut som en tredje klassens punkare hela helgen.
Men jag vet ju vad Peter brukar lukta när han kommer hem på söndagarna och det är inte kaka...

Tips mottages tacksamt...

4 kommentarer:

skånskan sa...

Om det är absolut duschfritt så kan du ju alltid ta med lite våtservetter - det går säkert på luggen också om det är absolut nödläge. Vilka kläder du ska ha vet jag däremot inte - varför inte din fina klänning du visade i bloggen här innan som du ju faktiskt hade köpt på Lindex - ser ut att passa på dans! Roligt är jag säker på att du får - den som finge vara med på en hörna.....

Anonym sa...

Ja nästa gång far vi till Kicki! Ja han e fin han;)

Kanelbullen sa...

Och vad är det för fel på en tredje klassens punkare om jag får fråga? Haha! Kör på det vettja, du är säkert så fin ändå. Kul att du får komma till V-by. Hälsa prusseluskan om du ser henne!

Ha det1

vifsla sa...

Skånskan: ja lite våtservetter skadar nog inte. Jag hoppas sannerligen att jag ska hitta nån toalett på vägen där man kan blaska av sej lite grann.

Kanelis: Ja jag har ju faktiskt varit tredje klassens punkare, det var ju roligt då!
Om jag ser prussan ska jag vinka till henne!