onsdag 18 mars 2009

Jag ska till Stockholm!!

Peter hade idéer om nästa helg. De ska spela på färjor hela helgen, på söndagen är det Cinderella som gäller och då vill jag följa med.

Peter tyckte att jag skulle fråga syrran om jag fick bo hos henne fredag till söndag och så kunde jag åka båt sen.

I dag smsade jag till Stina och jag får bo hos henne!!!!

SÅ JAG SKA TILL STOCKHOLM OCH HÄLSA PÅ EN SÅN SÖT LITEN SYSTER!!!!

På fredagen åker jag med Larz-Kristerz till Stockholm, kliver av nånstans och far sen hem till syrran och på söndagen åker jag båt och på måndagen åker jag med Larz-Kristerz hem igen.

Jag har redan tjatat till mej en vända på söder och ett restaurangbesök på lördagen, dessutom ska hon hjälpa mej att hitta till Cinderella på söndagen. Nu kommer jag att studsa fram hela veckan!

HURRA HURRA HURRA!!

StockholmPeterSyrranLarz-Kristerz med bussenCinderella

7 kommentarer:

Anonym sa...

Bättre än så kan det väl knappast bli!? Svårt att toppa en helg som innehåller trestegsraketen: Larz-Kristerz, Södermalm och Ålandsbåt!

Med risk för att bli tjatig tipsar jag återigen om 50-60-talsinfluerade fiket Café String på Nytorgsgatan 38 (på Söder).

Lillgull sa...

Jag håller med! String passar bra in i en tur på söder. Just där i det lilla området SOFO så sitter ni ju i mitten av en massa bra secondhandaffärer! Angående tips om en bra skoaffär...EN skoaffär! Herre min je, jag kan inte bara ge ett tips.. Det finns så mycket trevligt. Vad gillar du för skor då? Högklackat, trendigt? Märken?

Anonym sa...

Du, ett styck L till sthlm, åh va kul. Säg till om du har tråkigt å vill ta en fika :)

vifsla sa...

Anna-Pannan: Jag ska försöka hitta det!

Lillgull: Klackar, secondhand, vintagelook. Fast jag behöver ju gympadojjor oxå. Men inget trendigt som stövletter med öppen tå, pumps i gladiatorvariant eller sånt.

Jisan: Det är ju inte helt omöjligt!

vifsla sa...

Anna-Pannan: Jag ska försöka hitta det!

Lillgull: Klackar, secondhand, vintagelook. Fast jag behöver ju gympadojjor oxå. Men inget trendigt som stövletter med öppen tå, pumps i gladiatorvariant eller sånt.

Jisan: Det är ju inte helt omöjligt!

Anonym sa...

Synd att man inte är kvar då. Får ju hem min kära på lördag morgon. Ska på 6 års kalas på fredag hos Gry. Så det är häcken full.

Hoppas du får en underbar helg i ett vackert Stockholm.

Kram på er

rubbad sa...

Haha, jag ser ut som en hamster på den där bilden! :D Men åh, vad härligt grönt det var i bakgrunden där... gah, ge mig vår!

Ska bli skitkul att ha dig här, så kan vi göra Söder! :)