tisdag 24 mars 2009

Familjen Annorlunda

Jag knarkar Familjen Annorlunda!!
Igår tvingade jag Peter att spela in det när jag var på promenad, tidigare har jag tankat ner alla avsnitt.
Det är jätteskönt att se att älvdalingarna är klart bäst i tv. Familjen Carlsson från Staffanstorp är jag rädd för. Pappa Bob är alldeles för anal för att det ska vara roligt.
Hans familj vore nog lyckligare utan honom.
Men hos Jörgen och Tina skulle jag lätt flytta in omgående.

Igår var jag till Mora och fikade med Carola, det var skönt att se och höra något annat än Älvdalen. Jag hittade vårskor som ska inhandlas när jag får lön. Jag måste ju ha med mej skor till Stockholm.
Jag är alldeles uppspelt pga Stockholmsresan. Jag måste tvätta och packa och städa. Egentligen borde jag stanna en hel vecka så jag fick se så mycket som möligt.
Nu ska jag ta reda på lägenheten!!

5 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Kom ihåg och ta med dig ett rep som du kan hålla dig till i stora staden. Vi vill inte att du ska gå vilse och komma bort.

vifsla sa...

Jag ska hålla min lilla lilla syster i handen hela tiden!

Anonym sa...

Det verkar vara i Älvdalen som alla fantastiska människor bor. Min man sa att Tina är sådär tjejig precis som mej..

vifsla sa...

Pillerillan: Det finns mycket tokar oxå!

Anonym sa...

Kanske det är därför jag skulle passa in...