måndag 9 mars 2009

Jag hatar A-kassan!

De verkar knappt ha nån koll alls. Trots att jag när jag fick tillbaka arbetsgivarintyg sist gick till kommunen och fick hjälp med allt som behövdes har a-kassan återigen skickat tillbaka pappren med samma "fel" som förra gången.
Jag är bara timanställd vikarie och jobbar bara ibland! Jag kan inte fylla i pappren som ni vill. Varför tjatar ni när ni vet hur det går till????
Jävla nötter! Ni tittar väl bara på era satans dataskärmar och lyfter inte näsan ett snäpp längre.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig.
Plus att dom förklarar som krattor när man pratar med dom i telefon.
Kan i och för sig tänka mig att det inte är så lätt att jobba där heller.
Lycka till...

vifsla sa...

Och det är bara brev och papper hela tiden. Jag blir galen, galen GALEN!!!

Lillgull sa...

Usch vad pestigt. Jag tycker synd om dig!
Förstår att du blir arg! Kan du inte maila dom och be dom skriftligen förklara EXAKT hur du ska skriva för att få igenom papprena nu den tredje gången.
Fattar de inte att man har gränser på tålamodet?