måndag 16 mars 2009

Mitt mail till Lindex

Jag mailade Lindex och klagade på att de tar bort storlekar.
I dag har jag fått ett svar

"Hej och tack för ditt mail!Vi på Lindex försöker ha ett så brett sortiment som möjligt och vi uppskattar alla synpunkter vi får för att kunna förbättra vårt sortiment. Jag kommer även att skicka ditt mail vidare till berörd på inköp/konfektion så att de kan ta ställning till dina önskemål."

Jag får alltså vänta på ytterligare mail, vi får sannerligen hoppas på att de har något bättre att erbjuda än det här tramset.
De kanske ska få se alla kommentarer jag fått som svar på det tidigare Lindexinlägget.

3 kommentarer:

skånskan sa...

Det tycker jag hade varit en strålande idé. På något sätt måste de vakna - hänvisa gärna till din blogg - eller skicka dem en kopia av blogginläggen.

vifsla sa...

Jag tror baske mej att jag ska göra det.

skånskan sa...

Bra - jag håller tummarna för ett gott resultat!!!!