söndag 16 augusti 2009

Ännu en idiot

Anonym Anonym sa...

Är det så konstigt att gubbarna vill klämma på tuttarna när du ändå visar upp dom på bloggen.:)

Det här fick jag bland kommentarerna på mitt senaste inlägg.
Jag blir så jävla förbannad på såna som du, har inte din mamma lärt dej folkvett?
Bara för att jag har en bild på mej och min nya bikini i bloggen finns det inget som säger att vem som helst får klämma mej på tuttarna. Det finns en som får känns på mina bröst och det är min sambo.
När jag tackar ja till en dans finns det inget som säger att tuttklämning ingår.
Jag är inte förvånad över att våldtäkter sker när det finns inskränkta jävlar som du som tror att en urringning eller en kort kjol betyder att det är fritt fram. Du kanske till och med är en sån som bjuder småflickor på drinkar och sen klämmer dem på brösten och viskar att “det här är vår lilla hemlighet”.
Se men inte röra finns det nåt som heter!

Jag antar helt iskallt att du är en man och såna som du borde få prova på hur det känns att bli sexuellt ofredad.
I min nästa bön ska jag be om att du får pungen klämd av en packad vinsugga med leopardkjol, plastiga lösnaglar och rödsprängda ögon.

Nej dra du ända in i helvete! För det här är min kropp och JAG gör vad JAG vill med den, inte NÅGON ANNAN!

4 kommentarer:

Anna Neah sa...

Word! Du är bäst

Lilly Lee sa...

Ja vilken idiot! Bra sagt!

Nostalchic sa...

Riktigt bra sagt!

Maggan sa...

Fy fan Linda, du är fan min idol! bra där.