söndag 16 augusti 2009

Larz-Kristerz i Nusnäs

Vädret var gräsligt, semestrarna har tagit slut och inträdet kostade 200 kr. Ändå kom det över 600 personer till Bliktpunkten i Nusnäs igår kväll.
Jag och Carola kom före 21, hon stannade tills det var slut och jag stannade tills det var ihopplockat.
Men bandet verkade pigga och glada och på dansgolvet var det trångt.
Som vanligt råkade jag ut för ett pervo, jag vet inte vad det är med killar och stora bröst! Som barn i en godisaffär, måste pilla/stirra lite!
En farbror kom och bjöd upp till dans, eller dans och dans förresten. Jag blev runtknuffad på dansgolvet tre låtar igenom, sen klämde han mej helt ogenerat på ena tutten. Jag slog honom på fingrarna och gick tillbaka till Carola.
Men vi hade trevligt, vi såg lite bekanta och sjöng glatt med i låtarna. Carolas son spelar LK oavbrutet, så att hon ville följa med och se dem tyckte jag var ett under.
Men tanterna är fortfarande läskiga, en dam som jag inte nämner vid namn stod längst fram och tog Peter på magen. Full som en sork var hon, dessutom trodde jag att hon hade både karl och barn. Eller barn vet jag ju att hon har faktiskt för jag har kört h*n till skolan när jag körde taxi.
Det är lite roligt att Peter är en damernas man, det nya idealet är 2 meter lång, har massor med kroppsbehåring och mage. Jag älskar honom ju passionerat men jag blev lite förvånad för ingen har brytt sej särskilt mycket om honom tidigare. Och nu vill alla av det kvinnliga könet kramas och prata.
Det är väl livet med en kändis det...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är det så konstigt att gubbarna vill klämma på tuttarna när du ändå visar upp dom på bloggen.:)

Carola H sa...

Det är väl ändå skillnad på att visa upp en bikini och dansa styrdans med en gubbe på 80år som för övrigt bara bjöd upp tjejer med stora behag. Han gick verkligen runt och synade damerna/tjejerna innan han bjöd upp.

Tack Linda för en helt underbar kväll. Det var bättre att vara nykter och kunna köra hem själv än att dricka. Hade minst lika trevligt. Det måste ha berott på sällskapet och musiken!!

Tack igen gums. Hörs sen igen.

Kramar i massor till er.

Anonym sa...

Hej! f-n va fegt och vara anonym..
då går det bra och skriva såna kommentarer!!Nä fortsätt och kör ditt race och visa vad du vill!
Gillar din blogg!
//Kram AnnaE//

AnnaE sa...

Aj va dumt det blev!! Anna heter jag!!