fredag 14 augusti 2009

Böcker, böcker, böcker!

Jag har läst Sandra Beijers blogg niotillfem, hon är fantastiskt underhållande och bjuder på otroligt fina bilder, historier och små kaniner.
Och boktips, många boktips. Jag har tittat runt bland dem och sen beställt böcker på adlibiris.se. Det blev 4 böcker till min semester. Jag hoppas på långa stranddagar med insugande böcker.
Insugande är nog mitt eget ord, men jag menar såna böcker som gör om ens liv, såna som man inte kan sluta läsa och när boken till slut är slut så har livet förändrats en aning.
Extremely loud and incredibly close är den jag hoppas mest på. Adlibris bjuder på lite provläsning ur boken och jag blev fast efter två sidor.

Datorn är en rolig pryl som hindrar mej från att städa min toalett...

5 kommentarer:

Wysteriia sa...

Haha men du vilken tur då att jag bara har 2 dagar kvar på domus ;) Sen ska jag roa mig med att vara arbetslös igen ;S

Vet inte vad som är värst...;)

Vifsla sa...

Wysteriia: Jag skulle tro att jag är värst.. :-)

Anna Neah sa...

Hej gumman,
Du har möjligen inte ett minneskort att skicka tillbaka till mig? :)
Hej-svej!

rubbad sa...

Ååh, jag vill också läsa Extremely loud and incredibly close, säg till om den är bra!

Vifsla sa...

Syrran: Jo det ska jag. Jag hoppas extremt mycket på den.