söndag 2 augusti 2009

Hojdag

Jag och Peter ska ut och åka motorcykel i dag pga det fina vädret. Nu är det verkligen sommarpanik när solen skiner, allt vill jag hinna med.
Jag hörde på tv att drunkningsolyckorna hade sjunkit med en tredjedel i år jämfört med förra året. Tacka tusan för det när det regnat så mycket att man nästan drunknat på “torra” land istället.
Jag undrar hur många som dukat under i “semesterpaniken” och “regndepression” istället.

Nu ska jag sluta blogga i bara underbrallorna och äta en macka, kanske fixa en hjälmfrisyr oxå.

Och jag tar fortfarande emot tips om hur jag ska föra över bilder från Windows Live Writer till blogspot!

4 kommentarer:

Lilly Lee sa...

När du laddat in writer har du väl reggat en bloggadress? Sen skriver du bara din ainlägg och "publicerar"

du har massa funktioner i live writer i högra kolummen, där det står "bild", där kan ju välja om du vill ha en bild från nätet eller din egen hårddisk..

Lilly Lee sa...

annars går du in på "bloggar" upptill och sen "lägg till bloggkonto"! Lycka till!

Anonym sa...

Hejsan. Hoppas att Ni feick en trevlig motorcykeltur, för mig låter det lite farligt. Hoppas Peter kör sakta och försiktigt med Dig.
Hälsningar Maj

vifsla sa...

Lilly Lee: Jag hade redan programmet i datorn och det fungerar att lägga ut text med det, men så har jag lagt till bilder och då tvärvägrar den.

Maja: Jo då han kör som en ängel, lite fort ibland men det är roligt.