söndag 2 augusti 2009

Till salu

         

7 kommentarer:

Dexters korkade matte sa...

Du bör dricka en loka vatten från bergslagen du var lite oskarp. HAHAHA! fan vilket dåligt skämt jag vet;)

Marika sa...

Vad är det för strl på trosorna samt de röda och randiga skorna?
Och vad kostar de?

vifsla sa...

Marika: Jag tror att det är 44 på båda paren trosor och skorna är 39.
20 kr för trosorna och 40 för skorna. och så frakt givetvis.

Dagsmeja sa...

Jag vill gärna ha båda ballerinasparen och den svartvita kjolen. Är det ett par vita halvlånga leggings också? Isåfall vill jag ha dem med!

Du vet var du kan hitta mig :)..

Anonym sa...

Jag köper gärna skorna, för det är min storlek 39 sa Du? kläderna ar tyvärr lite förstora för mig. Hur går vi nu tillväga?
Hälsningar
Maja

Vifsla sa...

Maja: Alla damskor är sålda, tyvärr.

Anonym sa...

Hej på Dig
Jag förstod det när jag såg att dom var borta. Dom var iallafall jätte söta. Lycka till med Din övriga försäljning.
Hälsningar
Maja