onsdag 19 augusti 2009

Kära läsare

Jag fick låna Peters D40 på tid och evighet typ. Men nu vet jag inte vad jag ska fota, jag har jobbat och inte hunnit med så mycket som jag skulle vilja.
Jag har inte bakat så mycket, inte städat som jag brukar, inte hunnit umgås med mina kompisar.
Nu vill jag att ni säger vad ni vill se bilder på, ställ lite krav på mej så  jag inte låter bloggen bli alltför tråkig.
Jag är ju ingen fotograf och ser inte livet i bilder och det är något jag vill öva på.
Så nu får ni hjälpa mej och säga vad ni vill se på bild, naket, natur, bakverk, hattar, fulbilder…?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men det hade varit intressant om du visade din värld i bilder. Jag menar. Jag läser din blogg och följer din vardag, vore kul med bilder i ditt liv.... häng kameran på magen en dag...

Vifsla sa...

Jag får väl försöka med det!

rubbad sa...

Jag tycker du kan åka ut och fota naturen runt Älvdalen, det ser så okristligt fint ut när man är där att jag blir avundsjuk.

Anna Panna sa...

Håller med rubbad, gärna bilder på den underbara naturen i Dalarna. Och mer 50-talsprylar! Bara finbilder vill jag ha. :-)

vifsla sa...

Syrran: Jag ska försöka med lite naturbilder, men jag är inte så himla bra på det.

AnnaPanna: Bara finbilder var det ja :-)

Lilly Lee sa...

jag älskar närbilder och detaljer, oavsätt motiv!