torsdag 27 augusti 2009

Pro Ana

Jag började läsa “blondinbloggar” och det ledde mej till Pro Ana—bloggar. Nu har jag nästan svårt att sluta titta. Det är rent gräsligt hur folk gör med sej själva. Unga tjejer som inte kan fokusera på annat än hur mycket de väger och vad de äter.
Jag vet ju att det är en sjukdom men jag vill bara be dem “titta på mej, jag väger 99.7 kilo och jag lever ändå.”

Är det här något att eftersträva?

Jag blir fan i mej glad åt min övervikt men undrar samtidigt om det finns nån som tycker att det här är snyggt.
Finns det nån sjuk jävel som sitter och runkar åt sånt här?

4 kommentarer:

Lilly Lee sa...

Fy fan vilken bild..brrr..

Mariah sa...

Fy så läskigt. Jag känner mig jättesnygg med mina många bonuskilon efter den här bilden. Länge leve kurvor

Anonym sa...

Hej Vifsla.
Nu vet jag äntligen vad min syster väger ca för det har hon vägrat att berätta för oss fast vi aldrig har frågat henne, hon var mest intresserad utav min magra vikt:Du är ju kanon som vågar gå ut med det utan att dölja Dig i ett skal.
Hurra för Dig. Hoppas att semestern i Bulgarien blir jätte bra för Dig och din sambo
Hälsningar Maja

vifsla sa...

Mariah:Hurra! Ett steg på vägen!

Maja: Vikt är bara siffror.