måndag 31 augusti 2009

Bulgarien

I morgon åker vi till Bulgarien (primorsko), det ska bli förbaskat skönt. Jag ska egentligen städa badrummet nu och inte sitta och blogga, men badrummet kan nog vänta lite till.
Jag passar på att ladda ner lite sommarpratare så jag har något att lyssna på under semestern och flygningen.
L-K har kanske fått spelningar på Mallorca, det är nog inte riktigt klart än. Men om de ska spela där så ska fruarna få följa med. Så hoppas hoppas....
Dessutom så har jag varit på Salong Huvudgatan och klippt mej. Pernilla är helt suverän på att klippa min lugg, det blir sån stuns i den.
När jag satt där så fick Pernilla lov att gå och svara i telefon så jag tittade vad som hände bakom mej. Där satt en tjej och fick luggen färgad knalligt plaströd. Jag fick lov att fråga om det blev så rött när det var klart.
Frissan (Linda) talade om att jo det skulle bli väldigt rött, de hade blekt det svarta håret innan så det röda skulle få fäste.
Jättekul tyckte jag, men tjejen som satt där och fick röd lugg gav mej onda ögat flera gånger. Själv förstod jag aldrig varför. Jag tyckte att det var snyggt och frågade för jag vill oxå ha en röd strimma i luggen och för det skulle jag tydligen straffas.

4 kommentarer:

rubbad sa...

Det kanske inte framgick att du tyckte det var snyggt, jag skulle nog också ge onda ögat om jag trodde att någon dissade min hårfärg.

Lilly Lee sa...

Ha så skoj på semestern!

Lykketrold sa...

Håber I får en skön ferie, det fortjener I.

Pauline sa...

Hoppas du har en superskön semester!