lördag 22 augusti 2009

Arg...

Tänk att jag börjar bli less på folk som skriver jävliga kommentarer, det handlar inte om diskussioner utan om att folk vill vara elaka.
Jag fick en kommentar i morse från nån som tycker att Peter ska göra slut med mej eftersom jag verkar "kokobläng" (vuxet ord) och att en sån som han borde kunna hitta nån bättre än mej.

Givetvis så framförde jag "butiks" skitelaka kommentar till Peter. Men Peter tyckte att jag skulle sluta lyssna på idioter eftersom det finns så många av dem.

Om ni inte gillar mej så kan ni bara sluta läsa, det finns miljoner andra bloggar som säkert tar upp ämnen som ni tycker bättre om. Vill ni läsa om LK så kan ni gå in på deras hemsida www.larzkristerz.com och läsa deras blogg istället.

10 kommentarer:

Anna Neah sa...

"Butik" kan sluta gömma sig bakom anonym profil. Ska man kasta ut sig dumma saker ska man också vara beredd och stå för dem.
Fegt.
Stå på dig. Du är jättefin.

vifsla sa...

Neah: Ja nog är det fegt att kläcka ur sej saker anonymt. Jag blir så förbannad. Jag vill ju veta vem det är som tycker att jag är så kass.

Kanelbullen sa...

Du är inte det minstaste kass. Det finns så mycket elaka och avundsjuka människor som bara kan göra sin röst hörd genom elakheter, anonymt på en blogg.
Skit i dom bara. Men jag förstår att det kan vara svårt. Men tänk på alla oss som tycker att du är himlabäst så går det bättre!

Puss o kram!

Anonym sa...

Alla som bloggar får elaka kommentarer nån gång....det gäller att inte ta åt sig.....Ryck upp dig bruden!!!

Carola H sa...

Du är bäst Linda. Glöm inte det!!!
Skit i vad alla andra tycker, även om det kan vara svårt.

Styrkekramar.

Lilly Lee sa...

Inte kul att få hemska kommentarer, tycker det är så otroligt lågt! Hoppas du inte tar åt dig för mycket, idioter finns det överallt, man får bara tycka synd om dem och ignorera dem..

Kram!

rubbad sa...

Vad är det för fel på folk? Kommer aldrig förstå detta beteende.

butik, cykla och vält förfan!

Nostalchic sa...

Bara så du vet så skulle jag varit mer än nöjd med dig. Du är både fin,rivig och söt. Vad någon mindre nogräknad typ som är både fylld av jante och annat tycker ska du försöka ruska av dig. Kärlek!

Anna Stekpanna sa...

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Lyssna inte på dessa människor! Skit i dom. Ignorera! Vi som gillar dig, vi gillar dig och dom andra kan du aldrig få att fatta. Ägna inte din energi åt negativa männsikor, det lönar sig ändå inte.

Du är en rolig tjej som uttrycker dig fenomenalt bra och roligt i alla sammanhang, både när du är glad och när du är arg. Fler människor borde vara som du! Du är cool och skön på alla sätt och vis. Du har stil! Snygg och söt är du också. Fortsätt att vara dig själv. Och Peter - hold on tight!

Kramar från Södermalm.

skånskan sa...

Det handlar om personer som är avundsjuka - som inte har vad du har. Avundsjuka människor är "sjuka" i en hel del avseende.
Kram Skånskan