söndag 16 november 2008

Dags att städa innan SUPERSTAR kommer hem

Jag rullade ur sängen för en och en halv timme sen sen satte jag på datorn. Ja här sitter jag nu, jag har läst mer i Kim och Marias fullkomligt gräsliga blogg.

Jag ska städa upp i röran innan Peter kommer hem, jag tänkte till och med åka till affären och köpa nåt gott till middag. SUPERSTAR får ju inte svälta ihjäl. Men jag vet inte riktigt när han behagar dyka upp så helst ska jag laga nåt som tål att värmas på.
Lite hemgjord pizza kanske, det var längesen.

Nu sitter jag i soffan och lyssnar på jullåtar på datorn. Kanske borde hänga upp julgardinerna, fast det är nog lite tidigt än.
Den första advent ska vi bygga pepparkakshus!! Jag funderar på om jag ska försöka mej på lussebullar oxå.
Men nån kan väl påminna mej om det när kakhuset rasat och jag sitter under fläkten med en cigg och tjurar.. om ni törs..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur orkar du lägga ner energi på Kim och Marias blogg? Lägg energi på bra saker istället!
Ha det fin fint!

Heja L-K!!!

vifsla sa...

För att jag ibland är en klantskalle som lägger ner massor med energi på kalasdumma saker. Som nu tex, jag tog ner fina gröna gardiner och satte upp röda istället och det blev gräsligt.