fredag 21 november 2008

En morgon till...

Åhh vad jag älskar att betala räkningar!!
Jag får lön 4 ggr den här månaden så jag betar av mina räkningar i lite lagom takt. Nu är det bara ett batteri, en avbetalning på bilen och nåt mer skrammel kvar sen är det klart för den här månaden.
Visst vore det skönt med en heltidstjänst så man fått en stoor lön direkt men samtidigt så är det roligt att ha flera tjänster, det blir ju lite omväxling. Och så blir det fler löner.
Från Parksmart så har jag ju lön att vänta från 3 månader, sånt är roligt. Det tråkiga är att de går åt till bilavbetalning.
Men jag har ju biiiilen!! Jag älskar Mischan!! Det är så roligt att bara brumma fram.

Nog om det, jag måste bajsa!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inget får fart på magen som räkningsbetalningar...

Anonym sa...

Va 17 är glöss?? Menade såklart glögg :-P

vifsla sa...

Ja men glöss kan väl vara en bra benämning på det vi drack!!
Vi blev ju glössiga i alla fall!!