fredag 14 november 2008

Madde!

Klart att paketet är till dej, jag sa ju det.
Fast postdamen sa att jag störde när jag ville skicka det för de lyssnade på Larz-kristers i p4, radio dalarna.
Det känns fint, att det fortfarande finns en arbetsplats kvar i Sverige där optimistkonsulten inte ännu huserat.
Dessutom tyckte hon inte om mitt fina blommiga paket med rosa snöre, minst tyckte hon nog om adresslappen som hon skulle tejpa fast lite extra.
Jag som inte tejpar fast så mycket för snöre är så mycket finare.

Hädan efter kanske jag efter varje bak ska skicka ut lite fikabröd till valda (eller ovalda) adresser i Sverige. Man kanske kan glädja nån!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har statistik och kolla på, ett typ diagram där man ser hur många unika besökare man har och sen är det ett till diagram hur måna ggr sidan har visats. kan visa dig sen hur de ser ut om du vill!

vifsla sa...

Cilla: Jag har hittat en räknare och lyckats klämma in den i bloggen!!