tisdag 11 november 2008

Gud vad det snörvlas

Jag sitter här framför min (peters) dator och är vansinnigt förkyld. Idag var det egentligen ett besök hos min FYSS som stod på schemat men det går inte när man är en snorboll. Det roliga är, att i morse ringde det på mobilen. Det var från VC i Orsa, de talade om att min FYSS var hemma med sjukt barn och inte kunde ta emot i dag. Tänk vilken flax!

Jag har en lägenhet som är skitig som få men jag orkar nog inte fara runt och storstäda. Kanska lite plock. Det var ju hundar här i går så hela lägenheten är full av ludd från en leksak. Det är grus överallt oxå. Jag ska försöka ta reda på lite lort eftersom jag lovat mamma att vara snäll mot dansbandsstjärnan.
Jag skulle behöva laga nån enkel middag oxå.

Nyss har jag pratat med Telia internet support så jag ska försöka installera mitt trådlösa bredband, jag föredrar att sitta i köket och surfa..

Larz-Kristerz vann ju IGEN. Jag har bilder i kameran, får snällt lägga ut dem sen. Jag har fått mycket beröm för min snygga kjol. Det verkar som om jag syns i bild hela tiden för till och med hon i kassan på Lindex började prata med mej om Larz-Kristerz i går.
Jag fick förklara reglerna för några ur Lindex-personalen oxå :-)

1 kommentarer:

rubbad sa...

Haha vad gulligt, ibland måste man älska Dalarna ändå!

Lägg ut bilder, pronto!!