söndag 16 november 2008

När jag gifter mej

ska det bli fantastiskt!

Jag har planerat det redan, det är nog det roligaste. Om det blir nåt bröllop var inte så nog egentligen men det vore fint, speciellt om jag får göra det på mitt vis.

I Fryksås på vintern, i snön ( har inte planerat valet av skor än). Det ska vara massor av snö och kallt!! Jag ska ha röd klänning, en stor med mycket puff i kjolen. Jag vill ha en jacka/bolero/cape av vit mycket mycket mjuk päls, äkta päls ingen syntet. Peter ska ha mycket mycket välskuren kostym, svart med röda inslag.
Man behöver nog ringar oxå...?
Låten vi ska dansa till har jag inte klurat ut än men det ska givetvis inte vara nåt vanligt. Tro om det funkar med Mad sins "Scarred Ol`Heart"?
Tårtan ska vara av mjukpepparkaka, fylld med någon form av kanelsmakande kräm och utanpå ska det vara samma frosting som det är på morotskaka. Dekorerad med silverkulor och små röda rosor i flowerpaste.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som ett helt underbart personligt bröllop, precis som de ska vara! Själv ska jag oxå gifta mig på vintern.. med massor av snö is och kristaller =)

Anonym sa...

Kära nån! Det där lät ju alldeles underbart!!Nu blev jag sugen på att gifta mig OCH äta nåt sött och sliskigt juh! =)

vifsla sa...

Johanna & Lena: Det ska bli av oxå. Det är så mycket annat som ska göras först, köpa ny byrå tex och städa förråd och ÖVERTALA P.

Anonym sa...

Ja ska du inte ha några brudtärningar? ha ha ha

rubbad sa...

Jag ser fram emot det syrran!

Kanelbullen sa...

Åh vad roligt vi ska ha och vad fint det kommer bli

vifsla sa...

Cilla: Ja i massor av roliga färger och prickar

Syrran: Det gör jag oxå men det är övertalningsbiten kvar.

Mandelsnäckan: Ja tänk!! Och vad mycket långkalsonger du kommer att ha på dej!