torsdag 13 november 2008

LARZ-KRISTERZ!


Gud det är snart dags igen! Jag har knappt sett Peter alls den här veckan och i kväll kommer aftonbladet så då ser jag nog honom inte alls.

Han åker i morgon bitti igen. Men jag får väl dela med mej till svenska folket även om jag ibland önskar att svenska folket kunde hittat en annan Peter bara för en liten fredagskväll.

Jag gör det jag inte ska göra, jag googlar Larz-Kristerz, läser en massa kritik och hamnar så i försvarsställning. Jag skriver elaka svar, kommer sen på att det kanske är någon som vet att jag är sambo, raderar och skriver ett mer vänligt inställt svar.

Egentligen borde jag skriva under psevdonym som tex rådjuret, siv malmkvist eller rubberfuck. (fast syrran skulle bli arg om jag snodde hennes nick) Då skulle jag skälla ut negativa kritiker på löpande band, bli omskriven och kasta ut tvapparater från hotellrumsfönster.

Vänta lite nu... det är sånt man gör om man är superstar, inte dansbandsänka med flottigt hår och kalla fötter.

Jag får snällt vänta tills söndag kväll, då min sambo kommer hem igen. Jag ska snällt bjuda på middag, efterrätt och sen ska jag läsa högt ur Roland Hassel tills han somnar. (sambon alltså, inte Hassel)

6 kommentarer:

CrimsonAnna sa...

Ville bara säga att jag inte på något sätt har något emot Larz Kristerz som människor (tycker tvärtom Peter ser ut som en go och rar människa). Däremot blir deras artisteri aldrig min kopp te. Hoppas du får krama om honom snart. Fridens liljor

Anonym sa...

Klart du ska haka på å gymma:) va kul:) inte kommer varken jag el cilla att skratta för jag gör inte de bättre själv:/ känner mig ganska fånig när jag är där å gymmar. Funderar alvarligt att skaffa en pilatesboll...

Anonym sa...

Du är stabil du.... Roland Hassel hi hi. Du vet precis vad han vill ha, inte Hassel då.. ;P

Nilla sa...

Hejsan

Naturligtvis håller jag på Larz Kristerz på lördag igen. Dom är helt fantastiska!

Hälsningar från en "tant" som var med på 70-talet och diggade Flamingokvintetten m.fl.

Kram
Nilla

vifsla sa...

Cilla: Pilatesboll det är då rent otäckt! Tro mej jag har provat och jag blir bara skitförbannad.

Kicki: Snart lyssar vi på "Ring så spelar vi" och löser korsord i sängen.

Nilla: De är jättebra. Jag tycker personligen att Scotts kan slänga sej i väggen.

Anonym sa...

Jag älskar att LK vann. Tycker de är hur charmiga och kompetenta som helst. Det svänger citat mig: "som satan". Ingen är mera skadeglad än jag att LK-belackarna fått en knäpp på näsan. Heja LK!
Det var trevligt att träffa dig i Strängnäs och hoppas att pappersansiktet kommer väl till pass aantingen på kylskåpet eller på Peter :) Jag brukar också kalla mig för dansbandsänkan numera :) Håller med om att det ska bli skönt att få ha sambon hemma en helg! Kram och god fortsättning /Anna O